Mantenim els serveis actius del gremi per donar resposta a les necessitats que es produeixin

02 Abril 2020 | Reus

Davant les circumstàncies d'excepcionalitat actuals, us informem que des del Gremi mantenim els serveis actius per donar resposta a les necessitats que es produeixin, i amb la nostra gestió facilitar-vos les solucions que us puguem aportar.

Estem davant d'una situació excepcional pel decret de l'estat d'alarma i la paralització de l'activitat econòmica, aquesta és una circumstància inimaginable i imprevista, que fa que ens plantegem a diari les accions a dur a terme.

Informar-vos que el Gremi hi és present a la reivindicació del sector a tots els nivells estatals, -FOCONTA (Federació Gremis Tarrargona); CCC (Catalunya); CNC ( Espanya), per reclamar mesures per la nostra activitat empresarial i aportar propostes més enllà de les dictades fins ara, i que vinguin a ser solucions efectives. Interrupció de la quota autònom , accés crèdits ICO.... Accions de les que us anirem informant.

Amb la voluntat d'aclarir els dubtes que es plantegin i gestionar tot aquella ajuda que us puguem aportar, quedem a la disposició dels agremiats.  Ens esmercem perquè la tasca del Gremi vagi encaminada a ajudar a obtenir els recursos per desenvolupar la vostra activitat.
Puntualment us mantindrem atents a la informació que es produeixi, pels canals de comunicació habituals, watshap del Gremi, i del correu electrònic.